Första natten i huset!


Ja nu har älsklingen och jag klarat av första natten i Mattes och deras hur. Gick svin bra. Igår så tog vi det bara det lugnt. Gjorde hemma gjord pizza, slappade framför tv och somnade på madrassen. Så man kan inte klaga. Jag har ätit frukost för en stund sedan men älsklingen ligger fortfarande kvar i sängen. Är det förvånande att han gör det? Nej inte precis min trötta lilla älskling. Men jag förstår honom för han har ändå jobbat hela veckan och då kan det ju faktiskt bli lite jobbigt^^ Men idag blir det att fira midsommar med en del från gammla klassen. Emelie, Jossie, Izza och dom vet ni. Ska ditt i kväll och mormor har varit jätte sött och gjort en krans åt mig. Det måste man ju ha på midsommar. Eller vad säger ni? Så hoppas att man blir fin i det! Men nu på dagen ska jag bara ta det lugnt med älsklingen och till lunch blir det att göra våfflor. Mumms säger jag bara. Så den här midsommar afton börjar riktigt bra tycker jag. Hoppas att ni får en lika mysig midsommar som jag!
/andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0