Fortfarande sjuk!

Men kul och vakna upp och fortfarande vara snorig, men jag antar att det kunde vara värre. Och fråga mig inte vad jag gör uppe såhär tidigt när jag har sovmorgon till tolv. Men Fille Bille ville så gärna äta frukost tillsammans( eller not, jag ville det annars hinner jag ju inte se honom) så då var det bara att gå upp och se glad ut. Nu ligger jag iallafalll in min sandiga säng. Dock på täcket eftersom en av mina största fobier är att få sand på kroppen. Jag tycker attdet är sjukt obehagligt. Gör inte ni!
Mina största fobier på tal om ingenting:
  1. Gå på toa hos andra
  2. små kryp, speciellt spindlar
  3. sand på kroppen
  4. städat rum^^
Det är väl mina största fobier skulle jag tro, men det sista är väl inte sant. Hatar igentligen när det är stökigt men av någon andledning så blir det alltid stökigt hur jag än gör. Mitt rum vill vara i oordning. Men nu ligger jag iallafall i sängen och gör inte ett skit. Och undrar om jag ska ta till vara på tiden eller om jag bara ska strunta i att göra något och ligga kvar i sängen. Man är ju faktikst lite sjuk( det tråkiga med det är att jag inte kan träna) så måste gå ner och avboka träningen med Anna. Inte alls kul, vill det verkligen inte men vill heller inte ligga döds sjuk när vi börjar sommar lovet. Och nu är det ju inte så himla mycket klart.
  1. tyska nationella skriva( ska plugga till idag)
  2. tyska muntligt
  3. Svenska prov om antiken( ska plugga till idag)
  4. Biologi redovisning( måste verkligen plugga idag)
  5. Fysik prov( jag dör!!!!!!)
Hoppas att dessa fem saker försvinner snabbt. Men det är ju tre som bara försvinner imorgon så det är ju mycket skönt det. Men blir lite deprimerad när jag ser hur mycket det är att plugga idag. Tur att älsklingen har börjat lite smått på sin student vecka. Annars vet jag inte vart jag skulle ta vägen med allt plugg. Men jag hoppas att han hinner att se mig någo i veckan och nästa vecka^^

Näe nu får jag fan hoppa upp ur sängen och börja städa lite. Eller vad tycker ni^^

/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: lindis

aha då hänger ja med xd haha men vart bor matte då? :D<3

2011-06-08 @ 08:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0