Frukost är det bästa som finns!

Nu är man uppe. Jag har nog redan slagit rekord denna sommar på att gå upp tidigt kan man ju säga. Har fått en aninng färg på ryggen, eller jag brände mig nog den är knall röd. Vackert. Men jag ska se till så att jag får den insmord. Har precis ätit frukost och tänkte att ta en lika lugn dag idag. För vem vill göra något stressigt på sitt sommarlov. Ska nog sola magen lite, tvätta en maskin och bara se på film, det börjar att bli dödligt varmt redan nu ju så jag antar att det blir lika varmt som igår. Då kanske älsklingen har lust att åka och bada när vi åker hem från stallet. Man kan ju alltid hoppas!

En skål med kalas puffar och jordgubbar och en macka. Vilken frukost!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0