Glad tjej i tråkigt väder!

Okej jag är rätt så glad idag även fast det regnar. Jag menar det gör inte så mycket när man ska vara inne hela dagen. Det blir bara lite svårt att damsuga bilen. Men det får funka iallafall. Och jag kan säga att det var jävligt skönt att känna att jag inte behöver åka ut i skogen och jobba idag för det hade jag fan inte pallat. Räckte igår när det regnade stunder( ösregn) men nu ska jag och min underbara bror äta frukost. Och eftersom det är lov så har jag köpt kalas puffar. Så jävla gott. Och det bästaza av allt är att jag inte har ätit det på flera år. Jippi kalas puffar. Vet att jag inte tyckte om dom när jag var liten men de är ju svin goda ju^^ Så nu blir det att hoppa upp ur sängen. Och jag ska försöka att updatera lite mer idag nu när jag är hemma!

/aNDREA gRÖNQVIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0