Helt slut!

Just nu ligger jag i någo n halv koma eller något. Vet inte ens hur man ska förklara det. Är så jävla trött i kroppen. Men det kanske inte är så konstigt. Har iallafall kört på som ett as i skogen idag. Och jag orkade att jobba 7 timmar iallafall och det är ju inte så illa pinkat för att vara mig som inte har några muskler. Som ni förstår så kommer jag inte att hinna blogga lika mycket som jag brukar, men jag ska försöka att uppdatera er inför kvällskvisten. Han att träffa älsklingen lite snabbt när vi handlade tills på torsdag( när vi ska vara husvakt) och så han jag se honom en stund efter. Gud vad jag saknar honom!!!! Men som sagt det gick ändå bra att jobba men det kan ju vara för att jag har lite driv i mig nu. För jag vill verkligen få ihop lite pengar så att jag kan göra massor av kul med älsklingen. Så jag hoppas att älsklingen förstår att jag jobbar för honom på sätt och viss. Men nu ska jag fixa iordning mig för att gå och lägga mig och se på film!!!!!

Försök att hitta en björk här^^

Blev att läsa lite engelska bok när jag inte orkade att jobba längre

Mitt melllanmål. Mycket gott säger jag bara!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0