I Andrea´s lilla värld!

Sitter just nu i min EGNA lilla värld och jag har konstaterat att jag är inte som alla andra. Jag har något speciellt som ingen annan ha. För jag är just den jag är. Ingen annan kan vara som jagh vare sig de försöker eller ite. Ingen annan har det jag har, ingen har den kropp jag har( visst den är väl inte perfekt men den är min) Ingen har dom vackra ärr jag har på mina ben. Och ingen har den personlighet som jag har!
Jag tycker att alla borde tänka om liten som stor, tjock som small. Varför finns det komplex jo för att andra trycker ner på en. Visst det är jobbigt om en som är smalare än mig kommer fram och säger att jag är fet. Men vem säger att det inte är hon/han som är överdrivet smal. Vemm vill igentligen vara som alla andra. Jag vill vara speciell. Vill inte se ut som någon annan. Visst jag vill ha en platt mage och jag tar väldigt illa upp om någon säger att jag har en stor mage, men ändå så känner jag ( nu och med mycket tänkande) att det finns tjejer i alla storlekar men olika magar osv. Men det är inte den som får mig att vara den jag är, det är inte min näsa eller mina armar. Ni förstår principen! utan det är den man är på insidan. Och jag tycker att alla som bara trycker ner på alla andra ska börja tänka om. Ni är inte ett dugg finna i era märkes kläder när ni inte ens kan bära upp dem. För att fylla ett kläddes plagg måste man inte vara i rätt storlek utan man måste ha hjärtat att kunna säga till sig själv att man passar i det. Och det gör man inte genom att trycka ner på alla andra runt omkring. Jag är trötta på alla som bara ska trycka ner på folk för att må bättre själva. Vad är det för vits? Jag har inte riktigt förståt det men det är ju mitt problem antar jag. Men jag tycker att man ska ta för sig av vad man har. Alla har ju något speciellt och man blir älskade just för det. Så ta för er av alla komplimanger ni kan få och var ärliga mot era kompisar så kommer ni att komma långt här i livet.

Ojj herre gud vad jag flumande iväg men jag kände att jag ville skriva av mig såhär när älsklingen ändå gör sig iordning för att festa ikväll( kommer att sakna honom!!!) Han äter ju iallafall, eller jag hoppas det så att han inte bara lurar mig, för han sitter där nere och äter^^ Men nu ska jag försöka att släppa den stora klumpen som jag har i magen och klara mig en vecka utan älsklingen. Glöm vad jag skrev igår ``Det är nog ingen fara det är ju bara en vecka det borde jag ju faktiskt klara av!´´ Jag säger bara att det kommer jag inte. Saknar honom ju nästan förmycket när han är nere och äter och då är det illa^^

Hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll. Jag ska nog ner och köpa lite nötter och sedan så blir det att ta det lugnt utan älsklingen ikväll,, kommer kännas konstigt att vara själv en lördagkväll men jag kommer nog somna rätt så snabbt( fast inte på min underbara älskling) Nej nu får jag fan sluta bubbla annars kommer ju detta inlägg aldrig att ta slut^^

Och en helt random bild på söta Elsa för något år sedan!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0