Japp så var man iväg!

Okej man kan väl inte påstå att jag här påväg någonstans. Har precis förflyttat mig från älsklingens säng till min. Det är bra jobbat känner jag. Men jag är så sjukt jävla trött. Men jag får se om jag pallar att dra mig ner till gymmet idag. Jag skulle knappast tro det men det skulle behövas. Efter alla lyckliga besked i skolan( G i tyska, VG på matte nationella b, VG på fysikprovet) så gick jag hem till min sovande älskling med ett stort flin. Hihihi. Så himla kul att väcka honom när han sover. Men har var typ halv vaken och då är det ju inte lika kul eller hur^^ Men det kändes så jävla skönt att ha klarat av ettan nu. Så jävla underbart( hade dock varit jävligt skönt att ta studenten men jag sparar det till två år) Han även att äta lite lunch hos älsklingen. Kanske inte den bästa men jag menar det var mysigt att äta tillsammans. Blev en latis lunch kan man ju säga( en skål flingor med banan och vitlöksbröd) men jag klagar inte för att det var mycket gott kan jag ju säga. Men nu försöker jag att hitta lite motervering till att gå ner till gymmet. Tyvärr har jag inte hittat någon men vem vet man kanske får ett ryck. Det vet man aldrig någonting om. Men skulle vara skönt att gymma lite. Men vet i fan om jag pallar det. Eller om jag bara ska lägga mig ner i sängen och läsa min engelska bok. Nej nu får jag fan skärpa mig. Just i skrivande stund håller jag på att slänga på mig mina träningskläder. Bra kämpat Andrea kläderna på^^

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0