Jobbar i skogen!

Eftersom att jag är ute och jobbar i skogen idag med så tänkte jag att jag skulle göra lite tidsinställda inlägg. Dom är inte jätte roliga men det är lite recept och saker som jag vill ha. Men nu måste jag verkligen skynda mig och klä på mig för mamma kommer ju i vilken sekund som helst. Ni kan ju alltid önska mig lycka till eftersom det ska vara strålande sol idag. Det kommer att bli en tuff dag tur att man kommer hem till min underbara älsklingen och kan gör lite mat tillsammans. Men jag antar att dom flesta sover nu men ha en så bra dag ni bara kan. Och jag måste jobba minst åtta timmar idag för att hinna med allting. Det kommer att  bli SJUKT JOBBIGT!!!

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0