Jobbig vecka börjat!

Okej den här veckan kommer att bli ett helvete. Men jag ska försöka att genomlida det. Jag menar det är ju trots allt bara en vecka. Och jag vill verkligen inte vara ivägen för älsklingens student vecka. Vill att han ska ha kul den här veckan och då ska jag verkligen inte stå ivägen. Tycker att det är svin jobbigt men jag får väl ta den smällen. Iaf när man inte får sova med sin underbara älskling en fredagkväll för att han är ute och fetar och kommer hem sent och jag ska upp tidigt och åka ut till stallet! Men nog om det!

Dagen i stallet blev bara massor av mys och sedan hem till mormor och äta kebab. Mumms säger jag bara. Har inte gjort något mer och jag tänker inte göra det. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på? Har varit ute en timme med morfars hundar och gått en sväng så är helt rast lös och inte kommer man att kunna sova eftersom att pappa har poker kväll med sina killkompisar. Så fundrerar på att skriva till älsklingen att jag kan komma ut. Menar dom är här till två och dom för rätt bra liv om sig. Så sova det kan man ju glömma. Men det är väl härligt när man ser att min knasiga pappa har bra vänner^^ Hopp jag får väl slå på en film eller något så att jag håller mig sysselsatt för är inte alls trött och har ju inget att göra!


Och  för alla er som inte vet så var det ett år sedan jag tog bort min underbara häst ( Jackie)
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0