Kalas puffar!

Ja kvöällen igår blev väl lyckad, god mat och br människor. Men jag drog hem vid tio för jag kände att det räkte för mig och jag hade väörldens huvudvärk av all musik och allt skrik, och en stor klump i magen som värkte något enormt. Men älsklingen var söt och kom och hämtade mig. Vi åkte hem och fixade lite saker och sedan bar det av till Mattes och deras hus. Det är skönt att sova borta men som älsklingen säger man saknar sina grejor. Men det blir som en mini semester två kvarter från där man bor i vanliga fall. Men det blev en sen kväll även fast man kom hem tidigt. Låg och såg på film med älsklingen. Mysigt.
Idag har jag precis klivit upp ur sängen och ätit lite frukost. Och ni kan ju bara gissa vad det blev för frukost. Jo en stor skål med kalas puffar och banan. Man måste ju passa på när man är ledig. Man måste ju fira att man har somar lov på något sätt. Eller hur? Men idag blir det att ta det lugnt. Ska hämta lite saker hemma så man har något att göra( och träningskläderna) Sedan så blir det att kanbske springa ett varv, men jag får se hur det går eftersom jag har det jävla skoskavet. Så jag tror det får bli att gå en sväng istället. Jag rör ju på mig iallafall. Och sedan i veckan så blir det gymmet igen. Var en hel vecka sedan jag var där ju, men jag har ju sprungit och jobbat så det gör ju inte så mycket. Sedan blir det väl att skriva klart min engelska recension. Och bara ta det lugnt. Kanske ska man fortsätta med att göra lite smycken idag med. Hoppas att ni har en bra dag iallafall!

Min cola och söta kusin^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0