Kebab med pommes!

Nu sitter älsklingen och jag vid varsin dator som vanligt och nördar oss medens vi håller på med maten. Vi har inte gjor ett skit fram till nu utan bara legat och kollat på film. Och jag har sett klart alla säsonger av True blood nu och jag rekomenderar den serien starkt men slutet på säsong tre är jätte konstigt. Men nu ska älsklingen och jag laga mat så att vi får något i magen och så ska jag försöka att gå ett varv lite senare, kan säga att det behövs efter hur mycket jag har ätit under de här dagarna. Är iallafall jätte mysigt att sova här hos Matte eftersom man är helt själv med världens underbaraste älskling!!!! Men nu måste jag kolla till pommesen så att den inte bränns. Emelie ugnen här är lite snabbare än eran. Det tar inte 1 timme och 20 minuter att göra pommes utan bara 209 minuter^^ Hahaha älskar eran ugn säger jag bara!

/Andrea Grönqvist


Kommentarer
Postat av: EMELIE

våran ugn äger!!!!!!!!!!! :D <3

2011-06-25 @ 15:14:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0