Lite små pyssel jag har syslat med^^

Okej idag har jag inte gjort speciellt mycket. Borde inte ens blogga jag borde sova ska ju jobba i morgon hela dagen från 8-18. Kommer att bli jobbigt att jobba i skogen men jag vill känna lite egna pengar så att jag kan göra vad jag vill. Men har fixat lite med tavelramarna idag, och så han jag att springa ett varv, sedan så åkte jag in tidigare och hittade dessa fina saker. Så har väl min dag sett ut. Och kollat på jobbet som jag börjar imorgon. Och så det bästa av allt jag han att träffa älsklingen lite snabbt. Skönt att hinna göra det med. Åhhh vad jag vill flytta hemifrån!




Massor av pärlor ska gå ditt nästa gång jag är i stan med^^

Blev nya mjukisar
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0