Lunch time!

Okej nu har man fått i sig lite lunch. Mumms säger jag bara. Blev en skål flingor och en dubbelacka. Det tackar man inte nej till. Hela förmiddagen så har jag pysslat och donat. Städat toan( bara tvätta handukarna kvar) tvättat en tvätt maskin, städat mit rum och packat allt till matte. Dock inte maten. Och så har jag även börjat att sortera bland mina pärlor. Jag lovar att det är ett evighets jobb. Men jag har blivit lite sugen på att göra smycken igen så nu kör vi. Men jag sitter som en handikapad apa på en stol i köket och kommer ingenstans, jävla skovskav som har infekterat hela foten:( har gått bra fram till nu för pappa har varit hemma och servat mig. Men jag undrar hur det ska gå nu. Hjälp!!!

Mamma var snäll och köpte glaqsögonspray till mig så att jag kan se lite i mina glasögon

Packat och klart

Åhhh jag får damp på alla små pärlor!!

Lite är klart iaf.9
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0