Minnes bilder upp på bloggen!

Har tänkt på en sak att man tittar väldigt sällan på kort. Det skulle vara kul att göra det med älsklingen bara för att se vad man gjorde när man var liten och hur man såg ut. Jag har kollat igenom gamla bilder som har legaqt i datorn. Mycket kul men det är roligare att ha dem i ett album men det blir ju aldrig att man skriver ut dem. Men jag ska ta ut de bästa korten och göra en klipp bok av det. Det kommer nog att bli svin kul så nästa gång jag är i stan blir det att köpa pyssel saker. Ska även fortsätta på min andra klipp bok där jag har klistrat in mina underbara häst kort på Täppe, Jackie och Ru. Tänkte att jag måste bli klar med det någon gång också. Men allt ``pynt´´ kostar ju så mycket men jag får ta mig pengar till det nu så att jag kan få det klart. Men eftersom alla ni inte kan kolla i min minnes bok sen så tänkte jag att jag skulle lägga upp ett antal minneskort som jag hittade på min dator!

Har varit i Rom en gång med hela släkten och det var riktigt mysigt. Men som ni alla vet så är väl inte jag den person som är mest historia intresserad men det är ändå fina saker att ta kort på men det är väl kanske inte något som jag skulle åka och besöka bara för att lära mig historia. Men det är väldigt trevliga resturanger och mysigt i Rom. Så jag hoppas att älsklingen och jag kan åka dit någon gång. Romantikens stad säger jag bara!

Ni får ett smak prov av lilla släkten( alla är inte med på bilden, Matte och mamma var med också)
Man var ändå rätt så liten när vi var där. Jag vill tillbaks

Min underbara mormor och morfar!!! NI är bäst

Hela familjen samlade i Rom och kortet blev ju fakiskt bra också. Det är ju nästan helt otroligt^^

Alla figurer och statyer är så himla fina i Italien

Hihi vad vi är fina min lilla släkt!

Vad söta vi är

Blev väldigt många bilder så jag fortsätter med mina minnes bilder i ett annat inlägg någon annan dag. Håll utkik efter dem^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0