Minnes bilder!


Inte för att det här är någon gammal bild men jag tycker om den och den väcker många minnen mellan älsklingen och mig!

Åhh vad jag är duktig på att åka skridskor, eller inte men det kan vara lite kul ibland^^

Som pysslaren själv så pysslade jag så klart som liten med^^ Okej hur gamal kan jag vara här. Är fan tio år^^

Ett riktigt mys mongo eller vad säger ni?

Klä julgranen ska man ju med göra, vilken tur att man får klä sin egna som man vill^^ Och kolla klockan orkade fan vara vaken längre när jag var tio^^

Baka pepparkakor och vilken suddig bild. Får fan hyra in en fotograf isället för att mamma ska ta kort^^

Varje jul är man lika nyfiken vad man ska få i julklapp. Och det håller i sig^^

Grilla lam i Långnäs gör vi varje år och det blir alltid lika gott:)

Bygga snögrottor är något som pappa kan göra!

Bullerby cup

Kräftor är det godaste som finns. Bara så ni vet om ni vill övertala mig så bjud på kräftor eller köp en ask med choklad^^ ojj då kanske inte skulle ha sagt min svaghet nu kommer ju älsklingen alltid att vinna^^

Åker gärna denna på Liseberg


Och såhär såg man ut när man slutade sexan och samma klänning hade jag i måndags föra veckan!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0