Pappas gryta!

Äntligen hemma efter en tuff dag i skogen. Men jag är äntligen klar. Jippi!!! Det krävdes bara att jag körde slut på mig själv i åtta timmar idag men det var det fan värt. Och det måste ha varit mina super pannkakor som gjorde att jag orkade allt. Eller vad tror ni? Har väl inte haft världens bästa dag idag, vrickat båda fötterna så att jag knappt kan stå, rammlade och fick massor av brännässlor i ansiktet= ansiktet svulet, svettats som en gris så har haft massor av djur vid mig och sist men inte minst så har jag blivit geten stucken. Fan vad kul det måste vara nytt rekord. Så just nu är mitt huvud inte riktigt med kan man ju säga. Ska börja att fixa lit smått inför kvällen så att det bara är att hoppa i sängen. Men det gör jag innan jag duschar för jag lär bli varm igen. Men har precis hunnit slänga i mig lite mat och plockat in de ny inköpa jordgubbarna världens bästa mamma köpte åt mig när vi åkte hem. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig/ mysig kväll^^

Var hemma och snode lite av pappas gryta^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0