Picknik med årets första dop!

Älsklingen och jag beställde kina mat och åkte ut och satt oss på berget ute i stallet. Så himla mysigt. Det blev min första picknink på många år kan jag  ju säga. Men det var sjukt mysigt. Och jag badade som jag sa, fan vad jag är bra. Men det var lite kalt. Men jag vill ändå göra det igen för det var lite skönt^^  Men nu ska vi gå och lägga och och se på film och bara ta det lugnt eftersom att båda ska upp tidigt imorgon och jobba. Inte så kul men det får väl gå^^



/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: Rebecka Östergren

Goddag! vad intressant din blogg är. lär med all säkerhet läsa igen. :) Hoppas du har en kul helg :)

2011-06-28 @ 12:13:18
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0