Seg som en snigel och trött som en björn!

Okej jag är så jävla seg efter att inte ha sovit så mycket inatt( sen kväll för mig) och sedan så blev det en tidig morgon. Pappa kom hem halv sju med golfbaggen och väkte mig med ljudet. Kul!!! Jävla gubbe som hade varit ute och spelat arton hål mitt i natten. Blev lite sur på honom. Och när jag väl somnat om så kom mamma in och väkte mig tidigare än vad vi sagt. Sur Andrea som går ur sängen och pussar hej då till min underbara älskling. Som förövrigt sov hos mig efter en vild natt med massor av öl. Men det var skönt att sova med honom, och jag var faktiskt ute en stund i går kväll med älsklingen. Sedan hem och sova. Men när mamma ändå väckte mig så var det väl lika bra att gå upp.
Men 20 över 7 är alldeles för tidigt att gå upp en lördag morgon! eller vad säger ni? Men det gick mycket bra i stallet. Vi hämtade upp Jeane tog oss ut till stallet och tog en riktigt lång sväng och Tingeling skötte sig super bra. Slängde inte med huvudet en ända gång. Så jävla underbart. Och nu ska jag börja att ha hand om Tingen lite mer eftersom att Ullrika är gravid och bara blir rundare och rundare. Så nu ska det ridas häst av här minnsan.
Kom hem och bara haft en slappis dag med älsklingen. Just nu ligger jag i älsklingens säng och typ halvsover. Säger bara att överskriften säger allt. Men nu ska jag fortsätta att halv sova vidare och inte göra ett skit på hela dagen^^ Vad har ni för er då?

En död Tingeling förra sommaren!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0