Sista dagen!

Okej idag är det sista dagen jag kommer gå i ettan. Så jävla underbart( visst det är väl mer underbart för älsklingen eftersom han slutar trean och tar studenten) men nu ska vi se det hela posetivt. Linda kommer och hämtar upp mig med cykeln om 30 minuter så jag ska nog börja fixa mig. Eller vad tycker ni^^ Dagen blir inte så tuff men har fjärilar i magen kan man ju säga:( Inte kul alls. Ska få veta betyget i tyska ( Som Christina tror blir ett IG men jag hoppas verkligen inte det!) sedan på biologin så ska vi inte göra ett skit bara lyssna på de sista redovisningarna. Och så har vi helvetes lektion. Matten, där vi ska få veta fysikprovet och nationella matte B. Och dom proven kändes inte så bra. Så vi får väl se hur det går. Jag hoppas iallafall att jag klarade VG på båda men jag tror att jag kommer få en besvikelse. Men som sagt nu måste jag skynda mig^^

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0