Sju favoriter från barndomen!

Äntligen klar med alla j*ävla pärlor. Nej så får man inte säga men det gå mig på nerverna^^ Men nu ska jag nog börja att fixa iordning mig lite. Och kanske börja pyssla lite men det får vi se hur långt jag kommer med. Här har ni iallafall vad jag ska sysselsätta mig med när jag är husvakt. Jag hoppas att det blir regninga dagar så att jag kan sitta inne och kolla på dessa filmer. De har varit mina favorit filmer sen jag var liten. Jippi nu kan jag äntligen kolla på dem^^ Fast får nog göra det utan älsklingen. Eller vad tror ni? Tror inte att det lokar att se på barn film för honom. Men för mig gör det för jag är ju lite barnslig^^

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0