Snart sovtime!

Imorgon blir det att kliva upp tidigt eftersom hela familjen ska åka upp till Stockholm. Kommer bli så himla kul. Ska kolla på Wasa museumet, shoppa, gröna lund, käka god mat och massor mer. Det kommer att bli snor kul. Men imorgon när vi kommer upp till Stockholm( typ vid lunch tid) ska vi försöka att ta oss till Hammarby hamn till Addidas outlet. Och hitta lite fina saker hade jag tänkt mig. Hoppas att jag hittar ett riktigt fynd^^ Men nu ska jag och älsklingen snart gå och sova eftersom jag måste gå upp vid sju imorgon. Fatta hur synd det är om mig kommer inte att få en ända sovmorgon denna hära ledigheten. Men det är ju sådant som händer. Jag får sova ut ordentligt under måndagen. Det kan behövas säger jag bara. Dock kommer jag inte ha någon möjlighet att blogga då jag är internetlös. Men jag har gjort ett antal olika tidsinställda inlägg. Så ni kan ju alltid kolla in en snabbis om ni känner att ni har tråkigt!
Men dagen har väl inte varit allt för snabb. Älsklingen och jag köpte fralllor till frukost och så åkte vi hem och käkade med hela familjen( riktigt mysigt) sedan har det bara blivit att ligga och slappa i sängen och älsklingen har fått utstå en av mina värsta humörsvängningar någonsin. FÖRLÅT älskling vet inte vad det är för fel på mig!!! Tagit det lugnt. Handlat lite drika inför imorgon, hämtat lägenhetsnycklen( vi ska låna lägenheten av Matts, snällt tycker jag) och så har vi tagit det lite extra lugnt. Käkade grillat till kvällsmat och jag kan säga att jag åt lite för mycket eftersom jag fick ont imagen men det var det värt eftersom det var så jävla gott. Det gjorde vi bra grabbar( och mamma) men nu på kvällen så har vi kört lite kub med Fredrik, Martin och Sanna. Mycket kulo att se vilken dålig förlorare Fredrik är. Han är jämnt så kul. Och älsklingen och Sanna van hela tiden. Och medens dom fixade med det så måldade jag mina naglar ljus lila. Men nu har jag precis duschat och ska krypa ner i älsklingens säng och sova. Vad ska ni hitta på nu då? Och framförallt vad är era planer för helgen!

hahah jag för ett antal år sedan, undrar hur den har hamnat i älsklingens dator?^^ Lilla Elsa var så söt på sitt dop!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0