Snorrig och väldigt trött!

Japp min uppdatering har väl inte varit den bästa nu under de senaste dagarna men jag hoppas att ni har förståelse för det eftersom jag varit uppe i stockholm och igår ville jag bara vara med älsklingen och jag var väl inte på tipp topp. Men jag orkade iallafall att springa stora spåret med Basko. Dock är min förkyllning lite värre idag så jag ska inte träna. För snoret bara rinner och jag vet inte hur jobbigt det är( eller vad säger ni mina klasskambrater) Men inatt så sov jag hos älsklingen så himla underbart. Och det var riktigt skönt att sova hos honom sover alltid så gott Men jag fattar inte hur älsklingen kunde sova inatt eftersom jag bara låg nös hela natten och snorade. Förlåt älskling! Men han sa att han hade sovit gott. Och man kan ju alltid hoppas att han gjorde det.
Men i skolan idag så har det varit rätt så tråkigt. Fysik och jag säger bara att Emma är dum i huvudet. Vi ska ha fysik provet nästa vecka ( som vi har med Ts10) men nu ska vi tydligen få mycket mer att göra bara för att vi inte har praktik. Så jag ska ta ett alvarligt snack med Emma. Eftersom vi går samma kurs och då ska inte vi få det svårare!!!!! Åhhhh hatar Emma. Men nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt eftersom snoret rinner som ett vattenfall. Och det blir att sova tidigt idag tror jag för att jag mår inte prima och jag vill ju må bra imorgon( bara en lektion, en timme, och den börjar vi tolv. Det är himla najs) Men hej hopp på er nu ska jag sova en stund tror jag^^
Kolla in i veckan så får ni se mer bilder från Vasa museumet!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0