Solstrålen själv!

Nu kan man ju säga att jag är som en enda stor sol i ansiktet. Jag klarade ett MVG på mitt nationella matte A. Fatta så jävla underbart. Jag är överlycklig. Dock så gick det inte så bra på svenska provet men man kan ju alltid hoppas att det blir ett g. Hoppas hoppas. Men imorgon är ju jag ledig från skolan eftersom min underbara kusin Bianca tar studenten imorgon. Tack Bianca jag slapp den värsta dagen när vi slutar sent och allt. Men idag ska jag hjälpa mamma och städa. Och så hoppas jag att älsklingen och jag kan sova. Men det borde väl ha gå eftersom jag är ledig. Hoppas hoppas för då blir det en myskväll med älsklingen om han inte ska fira studeten såklart^^ Men det är väl vad jag ska göra idag, rätt så skönt. Och något som mer är skönt är att jag bara har två skolsaker kvar i ettan och det är bara fysiken jag kan plugga på. Så jävla skönt. Något som gör en deprimerad är att älsklingen har åtta dagasr kvar till studenten och jag har 738 dagar. Snaka om oretvist. Men nu ska jag bara slappa lite innan allvaret börjar. Och jag hoppas att pappa inte har ätit upp min kvällsmat, blev kvar en del av den hemmagjorda pizzan som vi gjorde igår. Mumms!!!!

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0