Spytt!

Okej nu har man klarat av ännu en dag på sitt slappa sommarlov. Ikväll har älsklingen och jag ätit lövbiff och pommes, varit i stallet och jag har hunnit att springa. Inte dåligt för att vara världens lataste flicka. När älsklingen kommer hem från garaget så blir det att hänga upp tvätten, vattna alla blommorna, ta en kall dusch och sedan krypa ner och sova. Så himla skönt!
I stallet gick det mycket bra men jag skulle villja ta en lektion men lilla skrutt Tingeling så att jag vet vad jag ska göra med henne. Har ju bara varit ute och lullat i skogen och vill göra rid häst av henne nu. Men som sagt hon är ju bara 3år så tycker att vi har kommit långt ändå. Det är kul när älsklingen följer med ute, och det bästa är att han säger att det är kul^^ Han har även fått en ny vän där ute^^ Nalas lilla fölunge följde efter honom och ville så gärna bli klappad! Dom var så himla söta tillsammans ju^^
Att springa gick med bra. Sprang hela tiden men jag han att spy två gånger innan jag kom hem. Inte så mysigt! Men nu känner jag mig hel igen. Så nu ska jag bara ta det lugnt så att inget mer händer med min kropp. Och jag kan förövrigt informera att mitt skovskav gör ont så in i h****** men det är smällar man får ta om man vill ut och springa.
Vet att jag sa att ni skulle få se mina fynd idag men ni får se dem imorgon för nu orkar jag verkligen inte ta kort på dem. Men då har ni ju ett bra inlägg imorgon^^ God natt!

Så himla söta de är^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0