Till min underbara student!

 

Okej vart ska man börja? Jag har känt dig i 1½år och ett av de åren har jag fptt tillbringa som din flickvän. Och jag hoppas verkligen at har får fortsätta med det u resten av mitt liv.

Livet är inte alltid rättvist men jag tycker att du ska få sluta skolan och ta studenten, oh jag hoppas att min underbara älskling kommer att få tur på jobb fronten. Men eftersom jag vet att du är duktig så ska det nog inte bli några som helst problem. Jag hoppas att de får det liv du vill ha nu när vuxen världen har börjat på riktigt. Nu är det bara du som kan bestämma vart ditt liv ska ta vägen. Men jag hoppas självklart att jag är en del av dina planer. Hur som helst har jag sett dig i blod, svett och tårar( kanske inte det sista) men de två första jag  lugnt säga. Har aldrig sett dig med rena händer, och du har alltid sår på händerna och armarna. Men jag älskar dig ändå. Vet att du verkligen brinner för att spika lite spik i en planka så jag hoppas at du kan fortsätta med det så länge du vill.

Grattis till studenten älskling^^

/Andrea Grönqvist


Kommentarer
Postat av: Marcus

du är så jävla underbar älskling! och vad som än händer så är det självklart att du är med i planeringen!! älskar dig massor:) tack för att du finns! :)

2011-06-17 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0