Trött som en groda!

Okej nu sitter jag här hemma efter andra jobb dagen. Är så jävla trött i kroppen så det är stört. Men imorgon blir det inta att jobba eftersom min kropp inte orkar det. Min rygg har världens träningsvärk kan jag ju säga. Och så har man ju de vakraste skavsåren på cp knöllarna. Inte något jag kan rekomendera!!! Gör ont som fan och jag kan inte ha några skor överhuvudtaget. Men idag så har jag kämpat på bara för att jag ska komma någon vart. Det har väl gått bra. Men på måndag ska jag köra gärnet så att jag blir klar med skiten och så måste jag gå några extra varv och kolla så att jag har tagit alla granar. Men det gör jag när jag är klar med allt. Men jag skulle väl kunna tänka mig att jag har 7-8 timmar kvar att jobba. Men det ska jag nog klara av på måndag. Har iallafall jobbat 14 timmar ute i skogen nu och jag säger bara att jag aldrig mer kommer att ta in en gran i mitt hus. Är så jävla trött på dem^^ Nej så får man inte säga. Det funkar men det blir lite tråkigt i längden. Men men det spelar ingen roll det är ju pengar det handlar om. Så att man kan hitta på lite kul med älsklingen:) Men jag har kämpat på som ett svin idag så känner att min fot kan få vila imorgon. Ni får se bild på det imorgon. Det är fint och infekterat!!!! Men jag har plockat blommor till min midsommarkrans, det måste man ju ha när det är midsommar. Sedan så hade jag lite tid över så jag plockade ännu mer smultron. Jag borde fan ha det som sommar jobb. Jag hittar ju as mycket smultron hela tiden. Man tackar morfar för att han har lärt mig att kolla på rätt ställen. Sedan blev det att läsa ut min engelska bok så nu ska jag börja att skriva på en bok recsion. Så slipper jag den skiten i höst.
Hunnit med att vara ute i stallet en sväng. Tog en lugn runda och Tingeling sköte sig jätte bra. Och så har jag hunnit att träffa älsklingen med. Mycket skönt att se honom även fast han bara retas hela tiden. Och imorgon så flytta rvi in hos Matte och är husvakter i en och en halv vecka. Kommer att bli super mysigt. Men nu ska jag lägga mig och se på film. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Glad och svettig tjej efter en tuff dag!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0