Varför vaknade jag?

Okej nu undrar jag varför jag vaknade klockan sex på morgonen. Vet inte varför och vill bra gärna veta eftersom jag har sovmorgon idag! Känner att jag hade kunnat sova en stund till. Men sådant är livet. Idag blir det iallafall att träna efter skolan ( jippi det var 1½ vecka sedan sist) Kommer att bli tufft men kul. Nu blir det att lägga sig och se på film. För ååå sammla krafterna till skolan. Och den stora frågan är om vi har engelska eller inte. Men vi får väl se helt enkelt. Har mejla Linda och har jag inte fått svar innan halv nio så skiter jag i den för då tycker jag att det är o ansvarigt! Men puss på er så länge!

Den här bilden förklarar mig väldigt bra kan man ju säga^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0