Vill åka till...

Massor av ställen!!! Tyvärr så räcker inte ens pengar riktigt till. Men jag hoppas att jag någon gång kommer att kunna besöka Thailand, Turkiet, Storbritannien och USA( Florida, Grekland. Vet inte riktigt varför jag vill åka till den här ställena men det är liksom sådana platser man har läst om som verkar trevliga och mysiga att vara på. Och jag hoppas att jag kommer att besöka alla dessa länder inom en snar framtid^^
Thailand( en nöjej park där som jag vill besöka)




Jag vill med mata elefanter^^


Turkiet


Grekland


Storbritanien


Florida

/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Andrea :D Klart du får låna den, haha vi kan ju byta ett tag ;D<3

2011-06-03 @ 18:30:27
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0