Vill vara din!

Fråga mig inte vad jag gör uppe! Hade hellre sovit hela dagen som vanligt( så ni vet ju vad jag gör i sommar^^) Men idag har jag nationella tyska, svenska prov och biologi redovisning. Snacka om att dagen är full med tråkigheter, sen blir det att gå upp till älsklingen en snabbis och bara pussa lite på honom för han ska bygga hela dagen. Men han kommer ( eller jag kommer till honom) och så ska vi troligtvis sova över. Jag hoppas verkligen det! Har inte så mycket för mig just nu ska göra mig iordning och allt sädant. Till och med varit duktig och rakat benen nu på morgonen och nu tänkte jag plocka ögonbrynen. Det blir min nya klänning idag som åker på, man vill ju vara lite fin när man ska redovisa och ska träffa älsklingen sen! Dock så har jag ett litet problem, mina idrottskläder är hos Marcus. Men det får gå ändå. Får ta något annat på mig. Det är bara vad jag ska ha för skor^^ Men nu måste jag verkligen skynda mig så att jag är klar när Lindis Bindis kommer till mig! Hoppas att alla ni har en bra dag!

Hoppas att det blir soligt idag bara annars kommer jag frysa benen av mig. Dock vet jag inte vad jag ska ha för skor än? PANIK!!!!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0