Water for elephants

Igår var ju Linda, jag och Izza på bio. Den var sjukt bra och jag rekomenderar starkt att ni ska se den. Dock så var vi bara åtta stycken på hela bion. Men jag älskar filmen så det blir att ladda ner den när den kommer ut. Skulle kunna se den flera gånger om. Visst den var lite seg första tio minurerna men annars var den så grymt bra. De var verkligen en film som jag hade gett fyra solar nästan fem. Jag säger bara en bra film för tjej myset. Dock kunde inte Hannis följa med och det var ju självklart lite tråkigt. Men det funkade alldeles utmärkt. Men som sagt jag rekomenderar filmen starkt.





/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: lindis

aaahhh dreeegggeelll!!! <33<<3<3<3<3 hehe

2011-06-02 @ 00:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0