2timmar senare!

Hade jag en ny byrå uppsatt i rummet. Äldklingen var hur snäll som helst och följde med mig hem och fixade med byrån efter att jag hade tränat. Det tog ju bara två timmar att skruva ihop den.Och sedan så blev det mat och sedan en sväng ut mot stallet. Och nu sitter jag här och ska fixa det sista innan man ska sova. Men det var väl min dag lite kortfattat. Hur har eran varit?
Ps. Bild på byrån och inne håll kommer imorgon orkar inte ta fram kameran. Men jag måste fortsätta att städa imorgon kan man ju säga. Me det tar vi då. God natt!

Jag säger bara att jag vill till min älskling. Jag saknar honom jätte mycket även fast jag träffade honom i eftermiddags. Hoppas att han har det bra iallafall. Men jag kan säga att fredagar är bästa dagen då man får sova med älsklingen igen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0