Åhhh jag saknar dig redan nu!

Jag fattar inte jag saknar dig redan nu! Jag vill att du ska vara här nu. Vill inte vara ensam. Men kvällen igår var helt underbar som vanligt och idag med. Riktigt skönt att sova ut och äta en god frukost kan jag ju säga. Men idag har man ju varit jätte tråkig mot älsklingen känns det som eftersom jag har typ suttit och pluggat kemi i två timmar. Det måste vara riktigt kul för älsklingen. Men jag vill faktikst klara proven nu måste kämpa. Men nu när älsklingen åker till stora staden har jag mycket tid att plugga på men det kommer la inte bli så iallafall. Men jag önskar att älsklingen flyttar hemifrån när han har fått jobb så att jag kan sitta och plugga hos honom och så kan vi äta och somna tillsammans. Längtar jätte mycket för på något sätt så känns det mer naturligt att jag kan plugga då. För då kan älsklingen åka till garaget eller något och så när han kommer hem så kan jag sluta att plugga och så kan vi göra mat tillsammans. Men nu ska jag sätta mig och försöka att lära mig alla engelska glosor. För det är ett måste idag kan jag ju säga!!! Men jag ska skriva om igår oxå och sedan hinner jag kanske att slänga upp ett annat inlägg med så håll er uppdaterade!

Och idag ska jag skriva ut inbjudningarna till alla tjejer som ska komma på min lilla tjej middag. Även fast det är i maj så är det ju bra att säga till nu^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0