Älsklingen åkt hem!

NU har älsklingen åkt hem och jag saknar honom redan. Ville att han skulle sova här inatt men det fick han inte för mamma eftersom dom inte har mått sådär jätte bra. Visst jag förstår dom men jag vill faktiskt sova med min älskling. Tur att jag får sova hos honom imorgon. Och imorgon blir en riktig mys dag. Med bara god mat och mys. Det kommer att bli helt underbart. Precis som alltid^^ Men det var jätte skönt att träffa älsklingen igen efter att han har varit iväg och nu så ska jag pyssla lite när älsklingen tvättar sin bil. Visst jag hade hellre sett att han var här men det är bättre att han tvättar bilen ikväll än imorgon kväll^^ men nu ska jag hoppa i sängen och se på film.

Min nya anteckningsbok som jag kan anteckna saker jag inte ska glöma bort^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0