Älsklingen upp till S.

Älsklingen åker upp till stora staden för att ha praktik i tre veckor. Jag säger bara att det är tur att han kommer hem på helgerna för annars hade jag inte klarat mig. Jag saknar honom ju liksom nu och vi har varit hela dagen och hela kvällen igår. Det är stört. Men jag hoppas att han kommer att trivas och ha det riktigt kul. Jag ska då försöka ta tag i skolan så mycket som möjligt och verkligen rå plugga. Jag gör ju det nu med men det blir väl att träna någon gång extra och sådär. Det gäller att fördriva tiden så bra som det bara går för annars kommer den där otäcka känslan. Att man saknar honom så mycket så att det gör ont i hjärtat. I hela kroppen. Men som tur är så åker han ju inte fören nästa söndag så just nu kommer jag att hålla hårt i honom. !!!!!
Men jag hoppas att du kommer att få det kul där uppe älskling!!!!

Det är ju fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0