Är duktig!

Nu tycker jag att jag är duktig har snart varit vaken i fem timmar och jag har hunnit med riktigt mycket. Jag har bara en tvättmaskin kvar att tvätta och sedan har jag tvättat all tvätt och sedan har jag bara 30 tyska ord kvar att lära mig och så har vi gjort så mycket jag kan på kemi labben och så har jag lämnat in min idrotts uppsatts. Så nu känner jag att jag kan ta det lugnt en stund. Fram till lunch. Så jag tänkte att jag skulle sitta och skriva lite recept. Och så blir det att göra mat( tacos) Gotti gotti, men jag skar alla grönsaker igår så det är bara att duka och göra köttfärsen så det går fort. Sedan ska jag hjälpa mamma och städa huset. Men vad gör man inte när hon inte mår bra. Men nu ska jag sätta lite fart får inte saka ihop nu ju^^

Kan säga att min penna glöder just nu och det kommer den att fortsätta att göra ett tag till^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0