Är sjukt nervös!

Okej nu har jag vaknat och ätit en god frukost. Det var verkligen jätte gott och jag kände att jag var värd den eftersom vi har matteprov nu på morgonen. Men älsklingen är jätte gullig och ska möta mig utanför skolan, så kanske nerverna släpper lite. Dom rukar göra det när jag är med älsklingen. Sedan så är nog veckan rätt så lugn måste börja plugga till engelska och kemi provet. Så jag slipper att göra så mycket i helgen. Det är hemskt vad mycket läxor och prov vi har. Men nu ska jag lägga mig och läsa igenom anteckningarna och sedan så ska jag nog läsa lite svenska bok, sedan blir det att fixa sig och knalla till skolan^^. Vad ska ni ha för er idag då? Efter skolan ska jag ner till gymmet och träna och sedan blir det pilates och hem och äta. Och så var klockan nio och det är dags att tänka på att sova^^ Så ser min dag ut iallafall! Men jag bloggar kanske lite mer ikväll. Det beror på om jag hinner eller inte. Man har ju en del läxor att göra=(

I helgen blir det massa mys med älsklingen och självklart något sött^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0