Bak bak bak och ännu mera bak!

När jag väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar så passade jag på att baka till älsklingen så att han har något som han kan ta med sig till jobbet. Tycker det är jätte kul att baka och älsklingen får äta. Tycker det är en riktigt bra deal. Eller vad tycker ni. Nej men jag var tvungen att testa lite nya recept så jag gjorde ett par chokladmuffins till älsklingen och så gjorde jag hallon och blåbärs muffins att ha hemma så att alla i familjen kan smaska på, men det ligger en påse med chokladmuffins hemma med för jag gjorde dubbel satts! Men det är alltid så kul att baka. Det kan ni ju faktiskt inte neka^^
( Detta är ett tidsinställt inlägg och jag är ute och går en sväng för jag orkar inte träna idag är sjukt trött, känner mig sjukt seg och jag har inget som lockar mig ner till gymmet och det är så råkigt att träna själv så jag tänkte att jag skulle gå en sväng istället. Mycket mycket roligare och så behöver jag lite frisk luft^^)

Händerna blir ju så himla fina när man stoppar ner dom i kakaoburken^^

Innan muffinsen hamnade i ugnen!


Färdiga resultatet!

Jag gjorde en pyramid!

Och dom lite mer bäriga muffinsarna. Men dom stora blev bättre men fom låg i botten så jag orkade inte ta kort på dom^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0