Dagen!

Käns så jävla nice, nu hade man kommit hem från skolan egentligen men nu har man ju hunnit med massor. Hunnit plugga på några tyska glosor och sedan så har jag hunnit med lite gramatik och sedan massor av recept. Tvättat, diskat och tilloch med hunnit att springa och duscha. Så nu ska jag sätta mig ner och skriva lite recept och bara ta det lugnt. Vet inte om jag ska sova hos älsklingen än men jag hoppas det. Det spelar ingen roll om jag får gå upp vid fem jag vill bara sova med honom och veta att han kommer upp. Och det är fakiskt skönt att gå en liten morgon promenad och sedan sätta sig ned och äta frukost när man kommer hem. Och jag fattar inte varför du får dåligt sammvete att jag går upp så tidigt älskling. Jag vill ju vara med dig ju och hade inte velat sova hos dig om jag verkligen inte älskade dig och det gör jag ju^^

Man blir så svettig och fin när man springer och man blir riktigt röd om kinderna^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0