Dåliga nyheter!

Nu är jag inne på sista tvättmasikinen som jag kan tvätta. Det är himla skönt. Den är klar om 30 minuter och då ska jag kravla mig ner till gymmet och gyma lite. Jag kan säga att det behövs. Fick inte med mig pappa till gymmet för han mår inte bra och tror att han är påväg till att få magsjuka. Inte kul inte kul. För får pappa det så vill inte älsklingen träffa mig i helgen=( Och det är inte okej pappa förstår du det!!!!!! Men jag hoppas att han inte får det för då dör jag. Men det skulle inte förvåna mig om han smittar mig så att jag spyr=( Pappa det är inte rättvist du får sova ute inatt punkt slut. Nej men kräks pappa så sover jag hos mormor jag isolerar mig från sjukdomen helt enkelt. Svårare än så är det ju inte. Men jag hoppas hoppas verkligen att han bara inbillar sig. Men nu ska jag sammla lite krafter för att gå och träna. Jag kan säga att jag inte har en energi gnutta kvar men jag känner inte för att träna ikväll. Kommer nog att somna rätt så tidigt ikväll eftersom jag har gått upp tidigt nu i två dagar( och älsklingen känn inte någon skulde eller något för det, har faktiskt gjort det helt fri villigt) Men nu ska jag sammla krafter, för ögonen slår snart ihop^^

Åhh vad gott med frukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0