Det är kallt ute!

Om någon vill veta så kan jag säga att det är himla kallt ute.

Höll ju nästan på att frysa ihjäl i stallet. Men det spelar ju inte er så stor roll. Men i alla fall så har väl dagen varit bra eller något. Den kommer att bli det när jag får träffa älsklingen lite mer^^. Men skolan gick bra, har bara en as lång dag=( Inte roligt. Sedan har jag varit en sådan underbar dotter och fixat stallet själv idag. Eftersom mamma är sjuk. Så jag red Konny en sväng ute i skogen och nu sitter jag här ny duschad( och har självklart ätit) och väntar på att älsklingen ska komma upp en stund. Mysigt att ses en liten stund i alla fall. Även fast jag hellre vill att han ska sova här med. Men det får vi ta på fredag. Jippi mys kväll med älsklingen!

Skulle nog berskirva mig såhär. fryst som en glaspinne^^

 


Kommentarer
Postat av: lindis

muuummmmss !! på tal om isglass har vi piggelin i frysen, najsibajsi :D <3

2011-03-17 @ 07:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0