Dra på mig natkoftan!

Nu går jag och kryper ner i sängen och borstar tänderna för nu känner jag att jag börjar att bli lite trött även fast klockan bara är sju egentligen men jag tror inte att min kropp mår jätte bra för jag har varit sjukt seg och tråkig i helgen. Förlåt allihop men jag har verkligen försökt. Slår på en film nu och sedan pysslar jag lite med recepten och sedan så är det bara att sova. Eller vad säger ni. imorgon har jag sovmorgon och jag ska verkligen ta sov morgon då och sova länge kan jag ju säga. Men nu ska jag lägga mig ner på min kudde utan älsklingen och jag är svin förbanad på granberg som förstörde min ända stund med älsklingen idag. Förlåt älskling jag lovar att jag stänger av mobilen imorgon när vi ses. Men hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0