Ett litet mellanmål!

Okej idag så unade jag mig ett litet mellanmål bara för att jag var så jäkla sugen. Det blev ett knäke bröd med brieost och parma skinka och några köttbullar. Fattar inte vad det är med mig jag är sugen på något hela tiden. Och det är inte bra. Men imorgon måste jag vara stark och skärpa mig. Inte äta mellan målen. Men det är ju så jäkla gott. Jag säger bara såhär att den här helgen är en riktig fettis helg. Bara så ni vet och kommer till skolan som en jätte, stor och fet så är det därför. Men det är inte utsidan som räknas utan insidan. !!!! Och knäckebrödet var jävligt gott kan jag informera om^^

Det blev ju inte en muffins iallafall och det är jag stolt över mig själv att jag inte tog. För jag är socker socker socker sugen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0