Ett VG!

Okej den här dagen har ju inte varit allt för dålig. Jag har tränat och träffat älsklingen. Och som grädde på moset så fick jag VG på mitt engelska prov. Mitt första VG någonsin i engelska. Är faktiskt lite stolt över mig själv. Men ska fira det på fredag med en stor naturgodis påse^^. Man ska ju inte äta det idag så det får bli på fredag. Då ska jag även åka brum brum bil med älsklingen och André. Ska bli kul. Men idag på gymmet så körde jag en timme blev helt slut. Sedan hem och laga mat och duscha sedan så åkte jag till älsklingen för att träffa honom en stund. Det var himla skönt kan jag ju säga att träffa honom. Även fast jag gjorde det igår kväll. Men jag har saknat honom hela dagen jätte mycket. Det går fan inte en sekund utan att jag tänker på älsklingen^^ Men nu ska jag fixa det sista och sedan så ska jag hoppa i säng för mina ögon slår snart ihop av sig själv. Är sjukt trött fattar inte varför jag gör ju ingen ting!!! Men god natt!

Och vet ni vad mamma sa att jag var värd en present nu när jag har pluggat så hårt och gjorde bra ifrån mig på engelskan^^ Jag kan säga att jag fortsätter gärna vara en mutad elev!


Kommentarer
Postat av: lindis

Haha så gulligt av henne :D mamsen kan vara lite likadan ibland. inte mig emot heller, haha xD <3

2011-03-30 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0