Fattar ingenting?

Det känns helt fel att sitta hemma. Speciellt när man gör det själv och när jag tänker efter så har jag inte sovit i min säng sen i fredagskväll. Det kommer att kännas jätte konstigt att gå och lägga sig och sova när man inte kan rulla in i mitten av älsklingens säng så att han inte får plats^^ Jag tror att jag är rätt så duktig på att göra det för jag har en tendens till att hamna i mitten av sängen även fast vi är vakna. Men det måste ju bara betyda att sängen lutar in mot mitten vart man än sitter i sängen så att man glider ner mot mitten. Eller hur? Det kan ju inte var mitt fel, eller är det? Men det svåraste är att jag kommer inte få någon godnatt puss av älsklingen och jag kommer inte kunna lägga huvudet på hans axel som jag brukar. Jag kommer inte kunna somna det är ju bara så. Jag vill ha min lilla nalle björn. Hahaha om man tänker efter så är det lite så. När man var liten så kunde man inte somna utan en viss nalle och nu kan jag inte somna utan min älskling. Han har tagit min nalles platts. Den man drog med sig när man var rädd eller den som man alltid kunde prata och den som alltid tröstade om man grät. Okej har konstaterat nu att Marcus är min lilla nallebjörn^^ Det tycker jag låter riktigt bra. Men nu ska jag sätta mig och kolla på barnfilm för jag är svin trött och vill bara ligga och sova. Men det är lite tidigt. Och jag har varit smart och stängt av ljudlös så om jag somnar så hör jag när älsklingen ringer. För jag vill verkigen prata med min lilla älskling. Jag hoppas att han har det bra där uppe. Och att det går bra och jobba och allt. Men nu är det film dags. Kommer bli svårt att kolla på film utan älsklingen, men jag får försöka!!!!

Det är skönt att snön börjar att försvinna och att solen börjar att lysa mer och mer^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0