Frukost är det bästa som finns!

Okej det är nästan det bästa som finns. Men fatta vad underbart och gå upp och äta när man ligger hungrig i sängen. Det kan ju inte bli mycket bättre. Men det bästa är att äta frukost med älsklingen^^ Men nu måste jag verkligen skynda mig. Men idag så blir det skola. Och jag hoppas verkligen att engelska provet går bra. Får kolla lite på det mellan lektionerna idag. Och så tar jag med mig det till svenskan om vi blir klara snabbt så hinner man att plugga lite extra eftersom jag ä klar med boken. Men efter skolan ska jag försöka att hasa mig ner till gymmet och springa i två timmar. Kommer att bli tufft men det behövs. Bänna lite kcal. Nae jag vet inte om jag orkar sprina i två timar men jag ska iaf vara där nere till pilatesen börjar. Sedan blir det hem och äta. Läsa igenom kemin, dusch, blogga och sova som en stock kan jag ju säga. MEn jag ska försöka att uppdatera när jag kommer hem från gymmet. Det borde vara runt åtta eller något. Inte senare får jag hoppas^^^

Har ingen lust men det är väl bara att köra på^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0