Gårdagen!

Gårdagen hos Sally igår var riktigt kul och måste verkligen göras om tycker jag. Funderar på att bjuda tjejerna hit om det har blivit lite varmare i april och kanske grilla eller ngt. Men vi får se jag ska ju har födelsedags kalas( eller vad man nu säger) i slutet av maj. Men jag tror jag vill hitta på ngt innan det med^^ Men maten var super god och tårtan såg supergod ut och man fick i sig en hel det mat under kvällen kan jag ju säga. Så igår så fick jag lugnt i mig alla mina kcal. Men här kommer lite bilder från igår


Jag försöker att köra charader^^



Visst såg den god ut, ångrar nästan att jag inte åt^^

Sally dansade en dans från sitt hemland och hon är grym på det^^



Vi fick Sirin på massor av kort igår helt otroligt

Alla är samlade( Saly tar kort) Vi måste verkligen göra om det här tjejer

Jag försöker att förklara långben och dom fattade^^


Alla äter tårta utan jag så jag fick stå bakom kameran^^

Sedan så skulle man säga hej då och Sally har löst sina problem hon får ha med sig en pall^^

Underbara och snälla Saly^^

Vi överraskade Sirin när hon kom och hon hamnade på kort!

Sally oh Lisa.S

Hela gänget är sammlat( förutom att det var några som inte kunde komma)


Och den här bjuder jag på^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0