Har du?

Någon som förstår dig?Ja
Någon som du saknar?Ja
Någon som du hatar? Nej inte hatar precis, man kan väl säga tycker mindre om
Vem kramade dig senast?Älsklingen
Vem pussade dig senast? Älsklingen
Vem ringde dig senast? Tror att det var älsklingen igår^^
Vem ringde du senast? Älsklingen såklart!
Vem  var hemma oss dïg senast? Mamma och pappa antar jag eftersom Marcus och jag ligger här^^
Vem var du hemma hos senast? Om man inte räknar med älsklingen så var jag hos Lindis
Har du några kärleksproblem? Nej!!!!!
Har du pratat med någon idag? Direkt när älsklingen vakna^^
Har du gråtit idag?Nej
Har du skrattat idag?Klart jag har jag är ju med älsklingen^^
JAG
Är singel? Nejj och det kommer jag aldrig att bli igen!
Svär du ofta? Ganska, eller ibland när jag är arg
Sjunger du i duschen? Nej det har jag lite problem med eftersom jag typ sover i duschen.
Skulle du kunna ha pjamas i skolan? Klart jag skulle det hade varit rätt så skönt om jag ska vara ärlig!
Skrattar du åt dina egna skämt? Kan inte skämta så det får väl bli ett nej
Skulle göra plastik operation om det var ofarligt och gratis? Ja, eller också ett nej( bättre att träna bort magen ju^^)
Har
piercingar?Ja i öronen, men jag vill ha i naveln och ett till i örat
Syskon?Klart jag har, hur ska man överleva annars?
Jobb?Nej tyvärr går man i skolan
För många vänner?Det kan man inte ha, men det är skillnad på en äkta vän och en facebook vän!
Rymt hemifrån? Ja det har jag gjort många gånger, bort till mormor och ätit glass varje gång!!!!!
Färgat håret? ja, man är ju brunett
Bra självförtoende? Nej då hade jag inte tränat över huvud taget!!!!
Sagt`` jag älskar dig´´ till någon?Det gör jag varje dag till min älskling
Varit kär?jag är kär!!!!!
Gjort ngt olagligt?Nej det tror jag inte att jag har, inte något stor iaf
Somnat i skolan? Nej hur ska man hinna med det egentligen?
Dumpat någon?nej älsklingen är mitt första förhållande och här ska inte dumpas!!!!!!!!!!
Brutit ett ben? ja stortån
Tappat bort mig i min  hemstad? många gånger, inte hittar man på andra sidan järnvägen^^
Sett en fallande stjärna och önskat?Ja det har jag, och det gick i uppfyllelse.Jag har världens bästa pojkvän!!!
Varit otrogen i ett förhållande?Nej, och det kommer jag aldrig att vara
Gjort något du lovat dig själv att inte göra? japp, små äta!!!
Smugit ut utan lov?Nej jag är en duktig flicka
En hemlighet som ingen annan vet? Nej älsklingen vet allt
sovit en hel dag? Det fixar man utan problem när man är sjuk
Somnat gråtande? Ja många gånger
Hånglat med två eller fler på én kväll? nej bara med älsklingen
Blivit generad? japp igår
Varit kär utan att säga det till honom? japp, men han vet om det nu hoppas jag för han ligger på min axel
Ätit musslor? nej och jag tänker inte testa!
Varit på en festival? japp
Haft ett förhållande i en månad? japp snart 10
Blivit kallad player? nej det har jag inte
Färgat ditt hår svart? Nej och det kommer jag aldrig att göra'
Vad
Längtar du mest till? Tills älsklingen och jag flyttar hemifrån eller till min födelsedag!
Ska du göra i helgen? Nästa helg ska jag vara  med min underbara älskling och på tjejmiddag
Har du för kläder på dig? Mys kläder
Gjorde du igår?  Hade mys kväll med älsklingen och såg på Lost
Ska du göra i sommar? Gotland, Lågnäs och bada massor
Åt du senast? frukost, flingor och mjölk
Har du för mobil? en sony ericsson, men den måste bytas ut
Vad köpte du senast?
Torkad frukt som tröst över min mensvärk
Skulle du göra om du såg ett lik i skogen?  Svimma!
vem/vilka
Slåg du senast? Måste vara älsklingen, men bara på skoj
Fick du ditt senaste sms? Av älsklingen
Pratade du med i telefon senast?  Älsklingen igår kväll
Tycker du om? Älsklingen och självklart alla mina vänner
Älskar du? Min underbar älskling och min släkt
Skulle du kunna göra allt för? Marcus och mormor
Kan du lita på mest?  Älsklingen såklart
Vet mest om dig? Vet inte om det är Jackie eller älsklingen men det kommer nog att bli lika så småning om^^
Allmänt
Har du pussat en groda? Nej och jag kommer nog inte göra det heller har ju redan hittat min drömprins ju
Kan du hjula? ja men intee rakt
Biter du på naglarna? Nej det gör jag inte längre
Är du emo?  Nej
 Vad skulle du göra om du van en mijlon? Spara så att jag kan flytta hemifrån
Vill du flygga falskärm? Det skulle vara kul faktiskt
Har du sjungit inför publik?  Vem har inte gjort när man var liten?
Följer du mode?  Inte jätte mycket men det är kul det kan jag inte säga nej till
Är du hungrig?  Ja det är jag alltid!!!!! Speciellt när man har mensen!!!!!
Är du blyg?  Ja det kan man säga
Din första kärlek?  Marcus Skogh

Vill utomlands och sola och bada, hoppas att vi ska det nästa år^^


Kommentarer
Postat av: lindis

haha, sover i duschen och brytit stortån som ben xd du är ju för gullig, älskar såna här listor :D <3

2011-03-20 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0