Helt slut!


Okej nu är jag helt slut. Alvarligt talat. Har städat klart nästan allt i rummet. Har bara att damsuga kvar och det tänker jag göra imorgon. Men nu är alla lådor i skrivbordet städade och alla lådor i byrån fixade. Super bra säger jag bara men nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite inför skolan. Bland annat en fet kemi lab som man är lite lost på=( Inte kul. Och när vi har ätit ska jag tjata på mamma och pappa att jag får sova hos älsklingen inatt! Det är ett krav. Visst jag kommer inte att vara svin social för måste plugga men jag är ju hos älsklingen och det är ju huvud saken. Men nu måste jag verkligen ta tag i läxorna. Bläää på dom!

Blev verkligen super nöjd med den^^

Första lådan

Andra lådan



Och nedersta lådan syns inte för jag har lagt tränings väskan över^^


Kommentarer
Postat av: Linda

vad snygg den var!! :D en sån bred skulle nog inte få plats i mitt rum dock, men jäkligt snygg som sagt när man flyttar hemifrån! :) + att färgen (träet eller vad man säger, haha) ser mkt lyxigare ut än vitt, nu känns ju min som en liten loppa från myrorna xD haha skitbra blev det ju :D<33

2011-03-10 @ 18:12:56
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0