Hemma från min underbara älkskling!

Nu sitter jag här hemma i min egna säng=( Inte kul alls och det värsta är att jag sitter själv. Det är inte okej, älskling kan du inte komma hit och krypa in genom fönstret? Jag vill att du ska sova här!!!! Du kanske kan botta lite av klumpen i magen jag har till provet imorgon. Du fick mig att inte vara nervös förut( eller inte lika mycket iallafall) Bäst för dig att jag inte har glömt något och du kanske anar varför^^. Men jag tränade efter skolan och det gick super bra. Dock så sprang jag inte för morgondagens planer är att köra hela Annas pas imorgon och sedan springa till pilatesen börjar. Efter pilatesen hoppas jag att jag hinner pussa lite på min älskling och sedan så ska jag gå hem och äta. Kommer att bli svin bra tror jag. Men dagen har varit bra. Och efter gymmet så gick jag upp mot älsklingen. Men jag kan ju säga att jag känner mig inte jätte fräsch när jag går upp till honom när jag inte har dushat( men han sa att det var okej) och jag tänkte att vi kanske skulle vara hos mig idag och att jag kunde duscha när vi kom hem. Men nej då. Jag åt oss älsklingen. Så vi var bara förbi och slängde in sakerna till mamma. Och sedan åkte vi hem till älsklingen. Så jag åt mat där och jag kan säga att det var gott med mat.( speciellt vitlöksbrödet^^). Men sedan har det mest blivit massor av plugg( SORRY ÄLSKLING) men han säger att det är ok. Men jag tror att han lurar mig ibland. Men man får hoppas att han inte tröttnar på mig bara! För då är mitt liv förstört. Men jag pluggade matte, och när jag är hos älsklingen så känns det faktikst helt okej men inte nu. Men nu ska jag sätta mig och plugga svenska, engelska och tyska. Och självklart skriva i dagboken. Men här säger jag väl god natt! Och älskling tack igen att jag får plugga när vi ses!!!!


Såhär hade det väl gott med mig om jag inte hade älsklingen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0