Hemma hos älsklingen!

Okej jag har inte varit världens roligaste flickvän kan jag väl inte påstå. Bara pluggat matte och varit tråkig. Men det går faktiskt bättre att plugga hemma oss älsklingen. Så jag dumpar allt plugg hos honom. Hoppas att det inte är några problem med honom på den fronten. Men jag ska vara hos älsklingen en stund till och när jag kommer hem så ska jag hoppa in i dushen och sedan packa alla saker inför imorgon och sådär. Sedan blir det att läsa svenska bok så kommer nog inte blogga mer idag. Men jag hoppas att jag hinner att blogga imorgon som vanligt. Jag känner att jag börjar bli lite dålig på att uppdatera men jag ska försöka bättra mig jag lovar^^
Men nu ska jag mysa med min älsklingen ( tack för maten älskling det var jätte gott).

Tror att jag måste baka frallor någon dag så att älsklingen äter någon frukost^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0